Bädda snyggt.

Bäddset från H&M home. Dock utgått.
 
Är det viktigt för dig hur sängen är bäddad när det är jul? Det är det för mig. Just nu har jag åtta kuddar och fyra täcken däri..! Lyckan var dessutom total när jag lyckades fynda ett överkast till dubbelsäng från Lexington Holiday Collection för 600 spänn förra året. Bilder på det kommer nog senare! I övrigt är jag inte mycket för djurtryck och en massa ord överallt.
 
 
H&M Home erbjuder i år detta bäddset för 299,- istället för fjolårets på bilden ovan. Inte lika snyggt tycker jag men jag är ju en sucker för rödrutigt till jul.
Åhléns erbjuder dessa i mjuk flanell för 399,-och jag är bra sugen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0