Det nalkas

Beklagar att jag har varit frånvarande. Jag har inte haft tid och ro att blogga. :-(
Snön kom i natt här och efter att ha spenderat kvällen med att skruva IKEA-möbler så var det en ren njutning att vakna i nya sängkläder till en vintervit värld. Kurade ihop mig och såg dagens avsnitt av julkalendern, som jag för övrigt älskar, på telefonen och bara myste. Igår tog jag in granen också. I år blev det faktiskt en kungsgran. Inte den mest perfekta men så vill jag ha det. Den kommer att få nya fina röda glasäpplen och guldlänkar i sig så det blir säkert fint!


Kommentarer
Postat av: Thischristmas

Hoppas du bloggar i år!!:)

2012-08-24 @ 10:40:02
URL: http://Thischristmas.blogg.se
Postat av: Emma - 24 december

SV: Ja, men visst jag håller med dig! Det är ju lätt att låtar - nya som gamla - sönderspelas, precis som du säger. Då har man hunnit tröttna innan julen är här. Men vi får hålla tummarna för tre toppenalbum! :)

2012-09-15 @ 10:17:54
URL: http://tjugofjardedecember.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0