Välkommen läsare, höst och väntan!

Det är nu den 1/10 och det är 83 dagar kvar tills det smäller. Tänk vad tiden går fort ändå! Vi väntar minusgrader i natt och det har redan varit ett par rutskrapningsmorgnar. Det nalkas så smått och det känns i luften.

Rusta och Ellos har börjat lite smått med sina julsaker och i slutet på denna månad så kommer julspecialerna av mina favoritmagasin. Fantastiskt! Nedan följer smakprov från Nyblom & Kolléns nya och juliga kollektion. Helt ljuvligt fin och traditionsenlig. Jag är ju mest för den röda och vita julen. Gärna med inslag av guld, silver och grönt. Funderingar finns dock på att ha en kitschig julgran här hemma eftersom jag ändå inte firar här. Jag firar ju hos föräldrarna och spenderar större delen av julen där med att stöka, styra och ställa. Jag har isåfall tänkt mig en vit gran (något jag alltid varit emot förr) och roliga pynt inte helt olikt de som finns hos Rusta i stor variation.

Nåväl, jag har gott om tid på mig att fundera på detta. Tjuvar lite med Trans-Siberian Orchestra i högtalarna nu och intalar mig att det är för att de släpper nytt nu den 27/10. En hett efterlängtad platta vid namn Night Castle som helt klart alla bör kolla upp. :-)

Nej, om man skulle ta och tända lite ljus kanske..?








Bilder hämtade från Nyblom & Kollén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0