Pandurokatalogen 2008

Det är ju rena porren banne mig! Den trillade ner i min brevlåda förra veckan men det är först nu jag har haft tid att titta i den. Oj oj vad mycket fint jag skulle vilja prova på! Det gäller att man har lite tro på sin egen förmåga nu bara...

10 st 159 kr8 st 149

<--- Nästomtar, 10 st inkl material, 159,-


Svamptomtar, 8st inkl material, 149,- --->


















Det är aldrig för tidigt att pyssla, i synnerhet inte när hösten har anlänt. Jag kommer dock att vänta lite men man kan ju alltid fundera ut vad man vill göra, vad man vill använda och beställa hem det man ska ha i god tid. Det är bara tråkigt att pyssla om man har tidspress på sig. Jag skall nog skicka efter lite grejer till årets julklappsinslagning också. Jag funderar på att använda mig av lack i år. Jag har aldrig provat det förr och det ser riktigt roligt ut. Lack, stämplar, jutegarn och lite andra krussiduller kan nog bli riktigt fint!

Till och med min mor och far är julystra i år. Detta beror nog till stor del på att familjehemmet byggs om och det rejält. Det ska bli riktigt spännande att pynta i år! Till och med pappa går och filurar på var granen skall stå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0