It's beginning to feel a lot like christmas...

Idag har jag vikt de nytvättade julgardinerna, bäddat rent i sängen och bakat. Det har blivit både kärleksmums och sega kolakakor med ingefära i. Man måste ju provbaka lite innan man bestämmer julbakets innehåll. Bägge recepten kommer från härliga mästerbagerskan Leila via recept.nu.
Fantastiska dofter har spridit sig i lägenheten om vartannat, dofter av ren bomull, grädde och choklad, knäckig kola och ingefära. Lite försmak på vad komma skall, liksom.
Får medge att jag spisar lite julmusik nu. Försöker fippla ihop lite youtubevideos inför musikkalendern. Vissa segar så förbenat... Fastnade lite för gamla Silly Symphonies-klipp också. Disneyjul rules!

Jag måste leta reda på kameran så att jag kan fota mer. Var norst kan jö ha lagt 'an tro?

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det låter ungefär som jag. Nåväl, jag har inte börjat provbaka inför julen än, men julmusiken har börjat smyga sig ut från högtalarna, och julklapparna planeras för fullt ... Det här härligt att längta till julen!

2008-10-15 @ 21:19:30
URL: http://voix.blogg.se/
Postat av: Hanneles jul

Bäddat redan med jullakan...?

2008-10-15 @ 21:23:36
URL: http://hannelesjul.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0