Nej se det snöar!

Yay! Mer snö! Det har kommit ca 5-6 centimeter snö under helgen och vi väntar 1-2 decimeter mer i natt/i morgon. Underbart! Det blir ett helt annat ljus ute på en gång. Isen börjar lägga sig på havsfjärden hemma och mysfaktorn börjar infinna sig totalt. Jag har tjuvlyssnat lite julmusik idag och planerat ett par julklappsinköp. I tisdags bokade jag en kungsgran ute i Valbo Köpcentrum dessutom. De skulle få in 18 stycken kungsgranar i år och en av dem skall bo hos mig.

Jag hoppas innerligt att denna snö kommer att få ligga kvar fram till helgerna. Slaskväder nu skulle göra mig deprimerad deluxe. Det är banne mig dags för en white christmas igen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Börjat planera julklappsinköp?! :-) Jag har redan köpt hälften av alla julklappar blink

2008-11-24 @ 06:24:50
URL: http://luciferangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0