Välkomna!

I denna blogg tänker jag frossa i min julfascination. Jag skall åtminstone göra ett ärligt försök till kontinuerlig uppdatering. Det är nu, när sommaren börjar övergå i höst, som jag börjar känna en liten längtan sprida sig i bröstkorgen. Det är lite mindre än fyra månader kvar till årets höjdpunkt, julen! Fyra månader går fort. I år behöver jag lite extra utlopp för min längtan då jag jobbar för fullt på min C-uppsats på högskolan. Den skall vara klar i början på december och examen skall komma att infalla den 23 december om allt går som det ska. Spännande!

Jag hoppas några av er har lust att följa med mig på höstens resa mot midvinternattens hårda köld. Jag hoppas att den inträffar i år, förra julen regnade ju bort. I år skall det bli andra bullar!


nyströmtomte1

Kommentarer
Postat av: tove

jag kommer titta in hos dig ofta för jag är en äkta julfreak. Älskar allt med julen. Maten, stämningen, ljusen, granen, musiken, allt!

2007-08-26 @ 17:57:48
URL: http://touvalu.blogg.se
Postat av: Tomteflickan

Jag är verkligen ett julfreak, till mig kom längtan redan i september! Ska kommentera bloggen när du uppdaterar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0