A Muppet Family Christmas (1987)

Denna fina, charmiga lilla julspecial från Mupparna finns inte längre att få tag på på VHS eller DVD. Den är utgådd hos filmbolaget inte annat jag vet. Vid en sökning på YouTube fann jag den dock! YouTube är fantastiskt ibland! Hela filmen är utlagd, mig veterligen lagligt. Om inte så är det bara för blogg.se att radera inlägget.
Det må vara långt kvar till jul men jag kunde inte hålla mig. Och utifall den tas ner från YouTube så passar det sig bra att lägga upp det nu och inte sen. :-)


Del 1

Del 2

Del 3

Del 4

Del 5


Del 6


Del 7

Kommentarer
Postat av: Tomteflickan

Är det inte fragglarna?

Postat av: Helena

Det är mupparna OCH fragglarna till och med. :-) Det bästa av två världar.

2007-10-29 @ 12:02:25
URL: http://cozychristmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0