Ursäkta mig, men...

...Blogg.se har en iPhone-app som är helt värdelös. Den har inte låtit mig uppdatera nu under helgen då jag varit utan dator. Hur jag än gör så säger den bara felaktigt kommando etc.


I fredags tog jag en tur in på Plantagen igen och där var de i full färd med julpysslandet. Råkade köpa med mig två ljuslyktor hem tillsammans med mini kalanchoes, små krukor till sagda kalanchoes och rödfärgade kvistar med ekblad. De luktade ljuvligt mycket höst! Jag tycker dock att det är på tok för tidigt för julgrejer i butikerna men tjejen som fixade sa att de var tvugna att var färdiga till mitten på oktober. Det förtar ju mycket av myskänslan när de börjar såhär tidigt. Synd att julen blivit så kommersiell.

Nåväl, när jag låtsas vara jätteupprörd kund så kunde jag ju inte neka att jag myste rejält av att gå och titta lite på grejerna. Bättre blev det sen också när jag upptäckte att Canal+ visar "Gonatt Herr Luffare". Där kan vi snacka julmys på hög nivå!

image description


Kommentarer
Postat av: Fröken Nattfrost

Måste kolla in Plantagen här i stan också då. :) Brukar älska deras julsaker.

2011-10-10 @ 07:56:50
URL: http://nattfrost.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0