Egentligen så vill jag ju...

...skriva oftare och mer men vi har totalt kaos på jobbet just nu. Jag är för trött.

Det är rejält kallt här i mina trakter i alla fall och isskrap är ett faktum om mornarna. Lite gruvsamt är det allt att gå ut när man börjar jobba 06:30 och först röja upp bilen innan man kan bege sig, bara för att datumparkera där det råder parkeringsbrist. Men! Det känns i luften vad som börjar att nalkas. Det är, vad, 32 dagar kvar till advent idag? Vi diskuterar ljusstakar varvat med livets kriser på jobbet nu och julväxter blandas med prat om barns utveckling och den dagliga verksamheten. Vi har det trevligt, barnen myser och det liksom börjar spåra i nu. Det dyker upp små samtal om tomten, snö, vinter och så vidare. Vi har t o m spånat lite på Lucia!

Jag är lite sugen på dessa till min julgran. De kommer från Countrystyle.se


Kommentarer
Postat av: Stockholmsjul

Jätte söta hjärtan, dom passar nog väldigt bra i granen :)

2010-10-27 @ 20:38:55
URL: http://stockholmsjul.blogg.se/
Postat av: Jul i stan

Håll ut, snart kommer snön och gör allt vitt ljust och juligt. Titta in i min blogg och var med i utlottningen av julgrejer kanske muntrar upp dig. www.julistan.com

2010-10-28 @ 00:24:33
URL: http://www.julistan.com
Postat av: Underbara Juletid

Men visst känns det att advent närmar sig! Härligt.

2010-10-28 @ 22:01:03
URL: http://julen.gladers.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0