Glöggfesten blev en succé!

Vi hade det tokmysigt igår. Mina fina vänner kom hit och drack glögg, smaskade på tilltugg, lyssnade på julmusik och pratade i timmar. Eftersom jag inte har någon öppen spis i lägenheten så hade vi en brasa på DVD i bakgrunden. Knastret påminde några av oss om ljudet av husdjursgnagare som dricker ur vattenflaska men som bakgrund så var brasan förvånandsvärt fin och gemytlig. Det får jag allt ge dig en stor eloge för, Maria! Det gick nog åt sex eller sju flaskor glögg ändå och en massa ost. I vanlig traditionsenlig anda så avrundades kvällen med ett parti Trivial Pursuit i pocketversion och ännu mer surr.

Tack alla mina söta och högt älskade vänner för en finfin kväll! Ni som inte kunde komma var saknade men vi får ta igen det en annan gång. :-)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Lät underbart mysigt!

2009-12-07 @ 13:28:18
URL: http://snoflingansjulblogg.blogpsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0