Filmkväll och mys i afton

Julledigheten har börjat för många nu och med det så har man tid att ses mer än vanligt. Vissa återser man igen som kanske varit borta sedan i somras eller, för den delen, sedan förra julen. Ändå är det som om man aldrig hade varit ifrån varandra. Är det tack vare facebook, tro? hehe


Imorgon blir det nog bak av sirapslimpor. Det står lite korintkakor och svalnar just nu och jag sippar på ett glas julmust. Sovit middag har jag också gjort och vad kan vara skönare egentligen? Jag somnar som ett litet barn.

Snön ligger verkligen vit på fur och gran, 11 minus och idag gnistrade solen som galen på den överfrusna havsviken. Vi nådde en kalltopp igår på -19.8 och det kändes. Tur att det går att elda här! Nu är bara frågan hur länge jag kan hålla mig med att ta in granen..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0