Dan före dan före...

Julhandeln var helt galen idag. Jag tror att jag snurrade runt runt på Åhléns i säkert 20 minuter för att få en parkeringsplats. Pga all snö som har kommit så är det stora snöhögar på parkeringen där så flertalet parkeringsplatser går bort. Smart...
Köpte de sista klapparna, handlade all julmat, var på systembolaget och inhandlade glögg, whisky, vin, öl och sånt bra och värmande och nu ska jag precis smaka på alldeles nygjorda revbensspjäll.

Jag och katten har klätt granen tillsammans. Solveig älskar det och hon sitter som ett tänt litet ljus och tittar på allt som glittrar. Sen vill hon gärna ligga under granen och titta upp genom grenverket. Myspys.

Nu blir det film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0