Lilljul och bra recept efterlyses

Igår firade vi lite jul hemma hos Maria och Fredrik. Vi käkade Janssons, köttbullar, rödbetssallad, ägg och skinka och sköljde ner det med lite öl och must. Enkelt, gott och jättetrevligt. Sedan kom tomten och gav oss några klappar.

Det känns verkligen som att det närmar sig nu! Jag myser i stora drag. Det enda som skuggar mitt mys är en hägrande tandläkartid med borrning klockan 16 idag. Men det ska nog gå det också. Packar med iPoden med julmusik. :-)


Det jag behöver hjälp med är att hitta ett bra recept på rödbetssallad! Jag vill inte ha några E-fyllda plastbyttepacketerade stand ins i år. Jag vill göra egen gottig sallad. Tips på recept?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0