Nytt hem, ny energi, ny bloggkraft?

Det var verkligen längesen jag skrev här. Det kändes som att jag tappade stinget att blogga under en väldigt lång tid. 2 års tid närmare bestämt. Vad har hänt sedan sist? Jo, jag har flyttat tillbaka till min hemstad och lämnat Gävle för gott. Jag har ett nytt jobb som förskollärare, en ny och fräsch lägenhet och närhet till min familj.
Detta har väckt min jullust igen. Den vaknade förra julsäsongen redan men, som sagt, det fanns inte tid och energi till bloggande då. 
Här får ni en brokig skara bilder som kanske ger en uppfattning om hur det ser ut hemma hos mig:
 
 
Det roligaste med ett nytt hem är att klura ut hur man vill att det ska se ut och vilken stil det ska ha. Jag har helt snöat in på koppar och gamla prylar.
Jag fyndade t ex denna kopparspann på loppis och tänker nog ha min julgran i den. 
 
Som ni kanske ser så har jag tjuvstartat med att bädda sängen med julsängkläder. Jag ska försöka sparka liv i bloggen i år och delge min julighet. :-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0