Andra advent

Andra advent och regn. Deppigt värre! Det ser dock lovande ut på snöfronten inför den kommande veckan. Kanske dimper det ner en del redan imorgon. Hoppas..! Jag har satt igång ett litet lussebrödsbak. Har tänkt testa att göra ett par längder och en butterkaka. Jag gör sällan eller aldrig klassiska lussekatter. De blir liksom för tradiga och för torra tillslut och jag vill ha mandelmassefyllning till saffransbröd!

Imorgon ska jag försöka att hinna montera granen på jobbet. Knattarna har nog väntat nu när jag legat hemma och varit sjuk. Kanske kommer det även ett brev ifrån tomten? Vi får se...

Just nu gläds jag mest åt att min önskelista till tomten är så obefintlig. Jag har det mesta materiella jag behöver. Några saker kan jag väl vilja ha men jag ska försöka att behöva dem också innan jag kan få.

Kommentarer
Postat av: Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Hej!

Förlåt om jag stör men tänkte bara tips om att jag just nu lottar ut en juldesign ;) Intresserad? Kolla in http://jojjjjoh.blogg.se/jojjodesign/2011/december/utlottning-2.html



God jul!

2011-12-15 @ 22:22:37
URL: http://jojjjjohs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0