Välkomna tillbaka!

Hösten är här. Skolan har börjat för barn och unga, lyskvällen i skärgården har varit, löven börjar ändra färg, det är kyligare och krispare luft ute och det börjar kännas murrigt i själen.
Hösten är alltså här, med mina mått mätt, och då är det dags att öppna upp denna min älskade julblogg igen inför ett nytt år och en ny säsong av jullängtan! I år har jag gedigna planer för denna lilla blogg, som än så länge mestadels skrivs för min egen del men jag hoppas att mina gamla läsare kommer tillbaka, samt att jag lyckas fånga några nya.

Jag lovar inte dagliga uppdateringar ännu utan det kommer när det finns något jag känner att jag måste dela. Det är, trots allt, tyvärr bara september ännu. Jag lovar inte särskilt mycket alls men jag har förhoppningar och förväntningar på mig själv. Jag har redan börjat smida planer, som sagt.

Kommentarer
Postat av: Sara

jag kommer absolut att vara en frekvent besökare!

:-)

2008-09-10 @ 13:53:26
URL: http://skimmrandesara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0