Sjuk och skröplig men nu finns det ett enkelt bot...

Idag gick jag hem en timme tidigare från jobbet. Kände att jag fått feber och började må illa, samt bli sådär susig i kulan som man kan bli när temperaturen är hög uti kroppen. Ja, ni vet nog... men innan dess att jag åkte hem så var jag bara tvungen att åka till Ica Kvantum. Jag var faktiskt tvungen att handla, men, den primära anledningen till min kanske lite ansvarslösa omvägsstrapats (JET) på hemvägen var att... *dundrande fanfar* Idag landade nämligen årets julspecial från Drömhem & Trädgård i tidningshyllorna!
Yes
, du hörde (läste?) alldeles rätt, du har inte öronen (ögonen?) fulla av vaxproppar (eh?) och nej, du drömmer inte... Den är här nu! Pinfärsk julinspiration, ja, en ren orgie i jul och mys helt enkelt. Det är rena porren för en julälskare! *salivering*


Jag lyckas inte googla fram någon bild på framsidan tyvärr, men kika i din affärs tidningsställ. Ja, om du nu inte prenumererar då... Den ska finnas. 59 pengar kostar den.

Nu kan jag inte hålla mig längre, jag orkar inte sitta här längre heller för den delen.

Mys!

edit: hittade bild



Och sen kommer de andra tidningarna med sina bidrag också. Vilket frosseri...

Kommentarer
Postat av: Marie Glader

Vilken trevlig julsida, kul med fler jultokar!

2008-10-29 @ 13:11:01
URL: http://www.gladers.net
Postat av: Lisa

Satt själv å tokmös igår med tidningen å en stor kopp the.. mannen min bara skrattade när han såg vad som hamnade i shoppingkorgen på Ica ;)

2008-10-29 @ 13:53:01
URL: http://julgalen.blogspot.com/
Postat av: Tomtens Dotter

Krya på dig.

Kryp ner i soffan med en whiskey så ska du se att det blir bättre :-)

2008-10-29 @ 21:02:43
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0