Nordiska Kompaniet och julhandelsstart

NK's hemsida är ovanligt informativ just nu och julshopen ser minst sagt intressant ut! Jag planerar att avlägga ett besök 10-11 december ändå jag är i Sthlm för Alter Bridge's gig. Min plan är att kombinera konsert med julshopping. Jag tror också att jag skall avlägga ett besök på American Classics när jag ändå håller på. Jag ser redan fram emot julklappshandeln och jag tjuvstartade faktiskt lite idag.

Indiska hittade jag helt ljuvligt handgjort och handtryckt juligt inslagspapper i vitt och guld, samt ett fint och matchande band och en namnlapp. Jag har även köpt en klapp till mor och en till far. Småsaker, förvisso, men det var inte mycket man fick på rullen om vi säger så...

Det känns bra att vara igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0