Stockholm 10-11/12

Japp, jag skall resa iväg en liten stund. Konsert på Arenan med Alter Bridge på onsdag kväll, shopping i Gamla Stan på torsdagen samt lunch med en god vän som skall gifta sig. Så kul!

Skall försöka få all min julhandel gjord på torsdag. Jag vet, ambitiöst värre. Men det ska nog gå! Tips på bra affärer emottages mer än gärna!

Jag hoppas bara att jag är frisk tills dess. Har nämligen sjuknat om med feber och förkylning. Jobbet som förskollärare innebär att man i princip får finna sig i att vara sjuk de första åren. Det är tyvärr inte så mycket att göra åt den saken, men det är drygt. Hoppas hoppas att jag klarar mig från allt var sjukdom heter under julen bara!

 

Kommentarer
Postat av: Helen

Hoppas verkligen att du blir frisk i tid!

Det kan vara tufft ibörjan när man jobbar med barn, själv är jag fritidspedagog, men sedan brukar man bli desto motståndskraftigare.

2008-12-08 @ 16:08:02
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com
Postat av: Annaonym

Hoppas att du kryat på dig. Alla säger att man blir motståndskraftigare med åren men det har jag inte märkt något av ;)

2008-12-09 @ 21:05:32
URL: http://annaonym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0