GOD JUL allesammans!

Jag hoppas att ni har haft en underbar julafton!
Jag beklagar att det dröjde med julhälsningen. Häcken har varit full hela dagen för att få julfirandet att flyta på. Fast jag har tagit det ganska så lugnt, må jag säga. Det mesta var ju förberett men gäster måste underhållas också.
Vi har ätit gott, umgåtts, fikat, klappat oss och bara myst och pratat om året som varit. Det har med andra ord varit som vanligt fast ändå inte alls. Vi har aldrig firat här hemma förr. Vi har alltid varit hos någon moster men i år kom alla hit. Nu när det är utbyggt så fungerar det. Roligt! Mysigt värre.

Jag har tagit några foton men jag är så trött just nu. Jag orkar inte leta USB-kabeln och fippla.

Imorgon skall min familj till min bästa vän och hennes familj. Sedan blir det utgång. Hemkomstutgång för alla som flyttat bort och för de som blivit kvar. Det är alltid lika roligt att återvända till sin barndoms hemtrakt runt jul. Det finns så mycket nytt, fast än allt är som förr på något sätt. Det är dags för mig att dra mig tillbaka i alla fall. Vi får se om jag hinner skriva något mer i helgen, annars är det stor risk att denna blogg hamnar i dvala nu igen tills hösten 2009. För min egen skull behöver jag nog släppa juldillet litegrand. För mitt psykes skull för annars hamnar jag ju i sorg eller något. hehe


GOD JUL & GOTT NYTT ÅR
Ta hand om varandra

Kommentarer
Postat av: a home far away

God fortsättning! Hoppas att ni hade en kul utgång i hemtrakten din:-



Kram Gunilla i Singapore

2008-12-27 @ 05:44:42
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0