Julshopping!

Idag har det julshoppats! Äntligen har jag kommit igång. Har köpt ett par prylar till mamma, en sak till Karin och så har jag även införskaffat, skrivit och frankerat 12 julkort till goda vänner. Myspys till tända ljus och Freaks and Geeks på DVD. Har lyckats göra min dvd regionsfri, fan vad jag är duktig! Då kommer jag kunna se serierna jag får i julklapp också. Ja, ni läste rätt, jag vet lite vad jag får. Fick vackert skicka efter det själv från discshop då mor inte är så teknisk. Men jag får iaf det jag vill ha och det är super!
Imorgon ska nog jag och Maria ta tag i det här med pepparkaksscenen. Om vi orkar. Kanske har vi tagit oss lite vatten över huvudet? Hmm... vore kul att vinna!

Följer julkalendern i år. Den är riktigt mysig! Fin julstämning efter några år av bottennapp. Det är iofs längesedan jag riktigt följde en kalender. Dock irriterar jag mig på karaktären Mila. Så oerhört självisk unge! Jobbigt tjurig och truttig. Hon som spelar henne är jättesöt dock och säkert helt annorlunda. Men är det som Mila mina rackarungar på förskolan ska bli när de blir 10? Mina sympatier till er föräldrar... hehe


Borde börja planera nyår...
Pavlova är bestämt. Resten vettekatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0